سفارش تبلیغ
صبا ویژن

nasdrt

نظر

در این مطلب قصد داریم شما را با سه مورد از اپشن هایی که توسط گروه آپشن کار برای خودروهای شما ارائه می گردد اشنا کنیم . لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

دوربین 360 درجه نیسان جوک

دوربین 360 درجه نیسان جوک آپشن هوشمند پیشرفته با کارایی بسیار بالایی ست که برای آسان‌تر کردن رانندگی به‌ویژه در موقعیت‌های خاصی مانند تردد در خیابان‌های شلوغ، پارک در محیط‌های محدود، راندن خودرو به سمت عقب و مواردی از این قبیل طراحی شده است. به‌سبب امکانات متعددی که این آپشن در اختیار رانندگان قرار می‌دهد، دارندگان انواع مختلف خودرو از آن استقبال زیادی کرده و با نصب آن روی اتومبیل خود از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند. از جمله مزایای این سیستم برای خودروهای شاسی‌بلندی مانند نیسان جوک این است که دوربین 360 درجه خودرو نیسان جوک نیاز به بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی آینه‌بغل‌های خودرو را برطرف می‌کند و بدین‌ترتیب علاوه بر تسهیل قابل توجه رانندگی با این خودروها به زیبایی ظاهری آن‌ها نیز می‌افزاید.دوربین 360 درجه خودرو نیسان جوک | دوربین 360 درجه نیسان جوکدوربین 360 درجه به‌صورت فابریک در طراحی برخی از خودروهای فول‌آپشن خارجی درنظر گرفته شده اما بیشتر خودروهای خارجی و تقریباً تمام خودروهای داخلی این آپشن را ندارند. اما فروشگاه آپشن کار با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فروش و نصب آپشن‌های خودرو با عرضه‌ و نصب دوربین 360 درجه برای تمامی خودروها این امکان را فراهم ساخته تا دارندگان این خودرها، حتی انواع ارزان‌قیمت‌تر، بتوانند از مزایای آن برخوردار شوند و درواقع دیگر این تنها اتومبیل‌های لوکس نیستند که می‌توانند مجهز به دوربین 360 درجه باشند. همان‌طور که اشاره شد دوربین 360 درجه خودرو آپشنی پیشرفته است و به‌همین علت بهره‌مندی از امکانات و مزایای آن مستلزم خرید و نصب آن از یک فروشگاه مطمئن و توسط کارشناسان ماهر و باتجربه است. جزئی‌ترین اشکال در اجزای این سیستم می‌تواند عملکرد صحیح آن را مختل کرده و باعث هدر رفتن وقت و سرمایه شود. دوربین 360 درجه خودرو ابزاری ست که با استفاده از چهار دوربین که در چهار سوی خودرو نصب می‌شوند می‌تواند تصویری کامل از خودرو و کل فضای اطراف آن را روی یک نمایش‌گر به راننده نشان دهد و درحقیقت مزایای در اختیار داشتن چنین تصویری علت اصلی استفاده از دوربین 360 درجه در خودرو هستند. اجزای سیستم دوربین 360 درجه علاوه بر چهار دوربینی که می‌توانند در زوایای مختلف از نواحی اطراف اتومبیل تصویرهای باکیفیت بگیرند، شامل یک پردازنده، یک نرم‌افزار سیستم عامل و یک نمایش‌گر هستند. مسلم است که هرچه پردازنده قوی‌تر باشد می‌تواند کار پردازش تصاویر ارسال شده از دوربین‌ها را بهتر انجام داده و درنتیجه امکانات بیشتری را برای راننده فراهم سازد. سیستم عاملی که برای طراحی دوربین 360 درجه خودرو درنظر گرفته می‌شود عموماً اندروید است و درنتیجه دستگاه می‌تواند تقریباً تمامی مزایایی که اندروید در اختیار کاربران قرار می‌دهد را داشته باشد. ذخیره‌ی تصاویر از فضای ابری، امکان به‌اشتراک گذاشتن تصاویر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نمونه‌هایی از این امکانات هستند. تصویری که راننده روی صفحه نمایش مشاهده می‌کند، بستگی به نوع سیستم دوربین 360 درجه خودرو دارد. برخی از سیستم‌ها تنها تصویری دوبعدی از زاویه‌ی بالای خودرو و محیط پیرامون آن را نشان می‌دهند و برخی دیگر، که بیشتر مورد صحبت ما هستند، با تصاویر زنده‌ی سه‌بعدی تمامی فضای اطراف خودرو را پوشش داده و آن را در صفحه‌نمایش نشان می‌دهند.

رادار نقطه کور اپتیما

رادار نقطه کور آپشنی است که عمدتاً تولیدکنندگان بزرگ خودرو در دنیا آن را به عنوان آپشنی اختیاری برای خودروهای فول‌آپشن‌شان در نظر می‌گیرند. اما این آپشن را می‌توان برای سایر خودروها نیز تهیه کرد. اگر دارای خودروی کیا اپتیما هستید و قصد دارید رادار نقطه کور اپتیما را بر روی خودروی خود داشته باشید باید این کار را به یک شرکت تخصصی بسپارید تا هم از سیستمی اصل و با کیفیت در خودروی‌تان استفاده شود و هم آن که عملیات نصب رادار نیز به بهترین شکل ممکن انجام گردد. آپشن کار با سال‌ها تجربه و با تیمی متخصص در زمینه‌ی جدیدترین آپشن‌های دنیا، بهترین انواع رادارهای نقطه کور را عرضه کرده و در صورت خرید، کارشناسان اقدام به نصب رادار به شکلی استاندارد بر روی خودروی‌تان می‌کنند. دو سنسور در قسمت عقبی خودرو نصب می‌شوند، آینه‌های جانبی تعویض شده و روی‌شان LED نصب می‌شود. سیم‌ها و پردازنده نیز در جای خود قرار می‌گیرند. این شَمایی کلی از سیستم رادار نقطه کور است.  آینه‌های جانبی خودرو به همراه آینه وسطی خودرو نمی‌توانند تمامی فضاهای پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در این بین برخی نقاط هستند که خارج از دید راننده اند و اگر خودرویی در یکی از این نقاط قرار گیرد راننده به‌واسطه‌ی آینه‌ها قادر به دیدن آن نیست. همین امر می‌تواند خطر بروز تصادف را افزایش دهد. اما سنسورهای رادار، به محض آن که یک خودرو یا موتور سیکلت با سرعتی خاص در نقطه‌ی کور خودرو قرار گیرد آن را تشخیص داده و کل رادار از طریق چراغ‌های LED روی آینه‌های جانبی به راننده هشدار می‌دهد. هشدار آینه‌های جانبی عموماً یا به رنگ زرد است و یا به رنگ قرمز. نکته‌ی مثبت آن است که اگر به هر دلیلی هشدار بصری چراغ‌های LED روی آینه‌ها را کافی ندانید می‌توانید از هشدار صوتی بهره‌مند شوید. خلاصه آن که رادار نقطه کور می‌تواند به‌واسطه‌ی هشدار وجود خودرو یا موتورسیکلت در نقاط کور شما موجب شود با آگاهی بیش‌تری برانید و تسلط بیش‌تری بر رانندگی خود داشته باشید. خوشبختانه این امکان وجود دارد که برای خودروی اپتیمای خود رادار نقطه کور تهیه کنید. آپشن کار با 10 سال سابقه در زمینه‌ی لوازم جانبی خودرو اقدام به عرضه‌ی رادار نقطه کور اپتیما با کیفیت بالا کرده است. برای خرید این آپشن می‌توانید از خدمات آپشن کار استفاده کنید.

پدل شیفتر اسپورتیج

یکی از مهم‌ترین کارهایی که در رانندگی باید مرتب تکرار شود، تعویض دنده است. دنده به طور معمول بر روی کنسول میانی قرار دارد و باید پس از گرفتن کلاچ با توجه به دور موتور آن را مرتب تغییر داد. این کار نسبتا دشوار و خسته کننده است. آپشن پدل شیفتر با حذف دنده از روی کنسول میانی و انتقال عملکرد آن در قالب اهرم به پشت فرمان موجب می‌شود تا تغییر دنده به آسانی در اختیار شما باشد و از لحاظ دسترسی به آن بهتر تسلط داشته باشید. دنده پشت فرمان سرعت عمل شما را تا حد زیادی بالا می‌برد و لذا دیگر لازم نیست مرتب دست خود را از روی فرمان برداشته و دنده را عوض کنید. با استفاده از این آپشن تعویض دنده از سبک تا سنگین آسان است، چرا که دنده درست نزدیک دست شماست و بدون رها کردن فرمان خودرو قادر خواهید بود دنده را تعویض کنید. چنان‌چه خودروی اسپورتیج شما به این آپشن مجهز نیست، به راحتی می‌توانید آن را از فروشگاه آپشن کار به صورت مجزا تهیه کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.پدل شیفتر اسپورتیج | خرید دنده پشت فرمان اسپورتیجیکی از عواملی که موجب پرت شدن حواس راننده می‌شود، تعویض مرتب دنده است. اگر خودروی اسپورتیج شما آپشن دنده پشت فرمان را ندارد و برای تعویض دنده تمرکزتان مختل می‌شود، می‌توانید از آپشن پدل شیفتر اسپورتیج استفاده کنید. این آپشن به شما این امکان را می‌دهد که بدون رها کردن فرمان بتوانید دنده را تغییر دهید و در نتیجه در افزایش تمرکز شما بر روی رانندگی تاثیر به سزایی می‌گذارد. با تجهیز خودرو به دنده پشت فرمان اسپورتیج سرعت عمل راننده به طرز شگفت انگیزی افزایش می‌یابد و لذا برای این‌که بتوانید حرفه‌ای رانندگی کنید بهتر است این آپشن را بر روی اتومبیل خود نصب کنید. کاربرد دیگر پدل شیفتر اسپورتیج در بهبود شتاب‌گیری است که با کوتاه کردن فاصله مسیر رفت و آمد دست برای تعویض دنده عملی می‌شود. این آپشن با گرفتن بیش از نیمی از خلاصی دنده، عمر گیربکس را طولانی‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید از مزایای دنده پشت فرمان اسپورتیج استفاده کنید می‌توانید از طریق تماس با آپشن کار در کم‌ترین زمان ممکن این آپشن را خرید و نصب کنید تا هر چه سریع‌تر از مزایای این محصول استفاده کنید. تیم آپشن کار با ارائه بهترین خدمات در زمینه آپشن های تکمیلی خودرو ها همراهی مطمئن برای شما در جاده ها است .